info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Vraag & Antwoord

Er zijn altijd vragen die vaak gesteld worden omdat bepaalde dingen niet altijd helemaal duidelijk zijn. Op deze pagina proberen wij juist die veel gestelde vragen te beantwoorden. Staat u vraag er niet tussen? Stel hem dan gerust via de contactpagina.


Wat is jullie standaard levertijd?

De standaard levertijd die wij hanteren is tussen de 1 en maximaal 6 werkdagen (feestdagen worden hierin als weekend gerekend en tellen niet mee in de 6 werkdagen).
Indien artikelen voorradig zijn en u deze voor 14:00u hebt besteld, ontvangt u uw artikel de eerstvolgende werkdag.
Zijn artikelen niet op voorraad dan hanteren wij een langere levertijd, dit kan in sommige gevallen oplopen tot 3 weken. Duurt de levering vanuit de fabrikant onverhoopt langer dan nemen wij hierover contact met u op.
LEDverlichting van bepaalde merken als bijvoorbeeld CLS wordt speciaal voor u op maat gemaakt zodat deze helemaal aan uw wensen voldoen. Hierdoor kan de levertijd voor deze lampen iets langer duren dan wij gemiddeld aangeven, maar over het algemeen nooit langer dan 2 weken.

Betaal ik verzendkosten?

Ja, bij LEDsImprove betaalt u € 7,00 verzendkosten per pakket tot 20kg, bestellingen vanaf € 150,00 zijn binnen Nederland gratis, voor pakketzendingen naar België betaalt u € 14,00. Voor enveloppen post brengen wij € 4,00 in rekening binnen Nederland en € 7,00 naar België, afhankelijk van het gewicht.

Bij sommige artikelen die in een envelop passen, hebt u een keuze om deze in een doos te verzenden, indien u zich niet gemakkelijk voelt bij het verzenden per gewone post. Indien u kiest voor 'in een doos verzenden' worden er extra kosten in rekening gebracht waardoor u de standaard verzendkosten van € 7,00 betaalt binnen Nederland.
U hoeft dit optiemenu niet te gebruiken indien u meerdere artikelen besteld. Hebt u dit onverhoopt toch gedaan dan is dit uiteraard geen probleem. De te veel betaalde kosten worden automatisch door ons retour gestort nadat de artikelen zijn verzonden.

Met welke betaalmethoden kan ik bij jullie betalen?

Onze website maakt gebruik van diverse betaalmethoden.
Zo kunt u gebruik maken van IDEAL waarbij u direct uw bestelling online betaalt met online bankieren en uw bestelling ook direct door ons in behandeling genomen kan worden.

Andere betaalopties zijn Mastercard, VISA en Maestro, beter bekend als creditcard betalingen. Hiervoor brengen wij € 5,00 extra kosten in rekening.
U kunt ook betalen met uw Paypal rekening. Paypal stuurt automatisch een bevestiging van uw betaling en hierna wordt uw order in behandeling genomen. Uitgestelde betalingen via Paypal worden in behandeling genomen als Paypal heeft bevestigd dat uw betaling in goede orde is ontvangen.
Betaalt u via Paypal middels een uitgestelde bankbetaling dan wordt uw bestelling pas verzonden als Paypal heeft bevestigd dat de betaling is ontvangen, dit kan ruim 14 dagen duren. Onze hierboven genoemde leveringstermijn komt hiermee te vervallen.

Sinds kort kunt u ook achteraf betalen middels Afterpay.
AfterPay voert voor www.ledsimprove.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement.
Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Mocht u gebruik maken van een van deze betaalmethoden en lukt de betaling niet dan kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen. Wij sturen u automatisch een email met een betaallink zodat u uw betaling alsnog kunt afronden.
Zodra wij van de bank een bevestiging hebben ontvangen dat u betaling is gelukt, nemen wij uw bestelling direct in behandeling.

Een laatste optie is Betalen bij afhalen op afspraak.
U kunt uw bestelling doen en hoeft hiervoor geen verzendkosten te betalen, omdat u uw artikelen komt afhalen op afspraak.
Zodra wij uw bestelling klaar hebben staan, ontvangt u hiervan bericht waarin wij u verzoeken een afspraak met ons maken om de artikelen te komen afhalen.


Kan ik mijn gekochte artikelen retourneren?

Artikelen kunnen in principe altijd geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling mits deze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Hierna hebt u nog eens 14 dagen de tijd om het artikel te retoureren. LEDverlichting mag niet 'geprobeerd' zijn omdat dit ten koste gaat van de branduren.

Bijgeleverde presentjes die wij regelmatig in de pakketten bijvoegen bij speciale gelegenheden dienen eveneens ongebruikt geretourneerd te worden.

Artikelen met een verzegeling kunnen niet geruild of geretourneerd worden als de zegel is verbroken.

Wij verzoeken u wel de artikelen en accessoires onbeschadigd en compleet zorgvuldig in te pakken en te retourneren.

CLS LEDverlichting wordt speciaal op bestelling en naar wens gemaakt. Deze armaturen kunnen om deze reden niet geruild of geretourneerd worden. Het annuleren van een bestelling wanneer deze in productie is genomen, is eveneens niet mogelijk. Er zit altijd een productietijd verbonden aan CLS LEDverlichting. Controleer goed welke specificaties u invult bij het bestellen van CLS en houdt rekening met een langere levertijd in verband met de productietijd die hier nog bij komt.

U kunt gebruik maken van uw herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakketje. Wij gaan uit van de afleverdatum die de pakketservice aan ons door geeft.


Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Als de eisen van de retournering voldoen aan de 'regels' in bovengenoemd artikel, kunt u uw artikel inpakken. Dit kan in dezelfde doos waarin u uw artikel hebt ontvangen, maar mag natuurlijk ook in een andere doos, zo lang het artikel maar aan de gestelde voorwaarden voldoet.
Bijgevoegde extra's die wij regelmatig bijleveren dienen eveneens ongebruikt geretourneerd te worden.

U kunt op de pagina Retouren een retourformuliertje invullen zodat wij weten dat uw artikel retour komt en om voor een snelle afhandeling van de retourzending te kunnen zorg dragen.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nog eens 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag plus de verzend- en eventuele bijkomende kosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening.

Indien u het artikel wenst te ruilen, is het verzenden van het nieuwe artikel voor u wel gratis.
Een bijgeleverd presentje kan in het geval van omruilen uiteraard bij u gehouden worden.
Kiest u voor geld terug, dan ontvangt u uw geld binnen 14 dagen nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen op uw rekening.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

LEDsImprove streeft naar perfectie, maar er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten.
Uw mening is voor ons dan ook van belang om te zorgen dat wij de service kunnen verlenen die u van ons mag verwachten.
Hebt u onverhoopt toch een klacht of opmerking, laat ons deze dan weten via het contactformulier op onze website.
Uw klachten worden altijd serieus genomen en u ontvangt zo spoeidg mogelijk antwoord van ons.

Wat doet LEDsImprove met de gegevens die ik opgeef?

Voor een duidelijk antwoord op uw vraag verwijzen wij u door naar onze Privacy Policy

 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies
Beste bezoeker,

Van 10 april t/m 12 mei zijn wij in verband met diverse beursbezoeken afwezig.

Webshopbestellingen geplaatst in deze periode worden daarom vanaf 15 mei weer in behandeling genomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.